توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

آموزش مبانی بازاریابی و مارکتینگ

آموزش مبانی بازاریابی و مارکتینگ

جزئیات آگهی

آموزش مبانی بازاریابی و مارکتینگ


قابل پخش در تمام دستگاههای خانگی و DVDPlayer ها

چه در حال ایجاد برنامه بازاریابی مختص به خود باشید و یا اولین گروه بازاریابی خود را رهبری می کنید، این دوره آموزشی در یادگیری مبانی، در جهت موفقیت در زمینه بازاریابی به شما یاری خواهد رساند. درو بوید، پروفسور و مشاور، با سی سال تجربه در زمینه بازاریابی برای برندهای مشهور است. در این دوره آموزشی، وی نقش بازاریابی در سازمان ها راتشریح کرده، چهارچوبی را برای تحلیل تجارت، مشتری ها و رقیب ها تعیین کرده و نشان می دهد که چطور استراتژی موفق بازاریابی را تهیه کرده و از چنین استراتژی در تمام زمینه ها از قیمت گذاری تا تبلیغات استفاده کنیم.
همچنین می آموزید که چگونه خود رابرای چالش های تکنیکی فرآهم کرده و درست مانند آژانس های تبلیغاتی و فروشنده ها، از برنامه های بازاریابی برای راهنمایی گروه های مختلف تجاری استفاده نمائید. در نهایت، تشکیل گروه های مختلف بازاریابی و سنجش عملکرد آنها را خواهید آموخت.

مباحثی که در این مجموعه خواهید آموخت بدین شرح است :
بازاریابی سازمانی
تشکیل گروه
ایجاد برنامه بازاریابی
تحلیل محصولات، مشتری ها و بازار
تقسیم بندی انواع مشتریان
ایجاد طرح
ایجاد استراتژی
تنظیم اهداف
تنظیم قیمت ها
استفاده از شبکه های اجتماعی
نمایش برنامه رهبری گروه
تعیین بودجه برای طرح
سنجش موفقیت


لطفا جهت خرید این بسته از طریق سایت اقدام کنید
سفارش در این صفحه http://ibnst.com/product/p104
شماره تماس جهت سفارش : 09390858526 – 02177948356

نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶.
  • تعداد بازدید : 10889 بار
  • کد آگهی : 816224

آگهی های مرتبط



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.