توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

جزئیات آگهی

نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری
بر مبنای استانداردهای بین المللی
10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره :
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004 ISO و 10002 ISO
طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر
ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری
بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
شناخت و تحلیل انواع شکایات
دسته بندی مشتریان شاکی
بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات
علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683

نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ پنج شنبه 26 مرداد 1396.
  • تعداد بازدید : 15641 بار
  • کد آگهی : 835243

آگهی های مرتبط



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.