توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.
  • سفارش آگهی در نیازمندی های خراسان
  • نرم افزار سفارش آگهی در روزنامه خراسان

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

جزئیات آگهی

نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری
بر مبنای استانداردهای بین المللی
10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره :
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004 ISO و 10002 ISO
طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر
ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری
بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
شناخت و تحلیل انواع شکایات
دسته بندی مشتریان شاکی
بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات
علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683

نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ چهارشنبه 17 آذر 1395.
  • تعداد بازدید : 5874 بار
  • کد آگهی : 835252

آگهی های مرتبط



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.