توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

دوره مدیریت ارتباط با مشتری

دوره مدیریت ارتباط با مشتری

جزئیات آگهی

هدف از دوره : چگونگی مدیریت بر ارتباطات و روابط دو سویه با مشتری و برقراری سیستم CRM
موضوعات و محتوای دوره :
تعاریف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دسته بندی انواع مشتری
تحلیل انتظارات مشتریان
ماتریس ارتباطات سازمان، کارکنان، مشتری
طرح ریزی ارتباط دوسویه
مهارت های ارتباطی و ارتباطات مؤثر
نرم افزار CRM
باشگاه مشتریان
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، بازاریابان، مدیران بازاریابی و فروش، روابط عمومی، فروشندگان، کلیه کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، دانشجویان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806- 88632683

نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ یکشنبه 10 اردیبهشت 1396.
  • تعداد بازدید : 5526 بار
  • کد آگهی : 835305

آگهی های مرتبط



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.