توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

آموزش نرم افزار راینو

آموزش نرم افزار راینو

جزئیات آگهی

آموزش راینو نرم افزار صنعت جواهرات، طراحی صنعتی، معماری، آموزش راینو Modeling & Rendering

راینو
نرم افزار راینو (Rhinoceros 3D) یک نرم افزار طراحی سه بعدی یا به عبارت بهتر نرم افزار طراحی صنعتی است. برای مدل سازی صفحات و حجم های پیچیده از راینو استفاده میشود.



- طراحی طلا و جواهرات (Jewelry Design)
- دکوراسیون داخلی (Interior Design)
- طراحی معماری (Architecture Design)
- طراحی خودرو (Vehicle Styling Design)
- طراحی صنعتی (Industrial Design)
- طراحی دریایی (Marine Design)
- طراحی کفش (Footwear Design)
- طراحی مبلمان (Furniture Design)
- طراحی فیلم و سریال (Film and Set Design)
- طراحی مکانیک (Mechanical Design)
- طراحی هواپیما (Aircraft Design)
- طراحی فضاپیما (Spacecraft Design)
- طراحی موجودات (Creatures Design)
- طراحی صورت و شخصیت (Figures Design)
- طراحی کارتون و کاریکاتور (Cartoons Design)
- طراحی محصول (Product Design)



دوره آموزش حرفه ای راینو Rhinoceros

جلسه اول
مفاهیم مورد بحث:
- ارائه توضیحات کلی درباره نرم افزار و معرفی interface(شمایل ظاهری)
- معرفی toolbar(نوار ابزارها) و viewport(نماهای دید)
- شناخت اجزای مدل های راینو
- آموزش موارد پایه، از قبیل حرکت و چرخش در نماها
- مدیریت اسناد و فایلها
- شناخت انواع شکلهای نمایش صفحات
- توضیح درباره بخش command prompt (نوار فرمان)
- رسم ساده حجم
- رسم دقیق حجم
- نحوه جابجا کردن اجسام

هدف:
در پایان این جلسه از هنرجو انتظار میرود، ضمن آشنایی کلی با محیط نرم افزار توانایی ایجاد یک حجم ساده و جابجایی آن در صفحه را داشته باشد.

جلسه دوم
مفاهیم مورد بحث:
- نحوه مقیاس دهی به اشیا
- رسم شکلهای دو بعدی ساده
- آشنایی مقدماتی با مفهوم خط
- کپی کردن اجسام
- آشنایی با روش ویرایش خطوط بصورت مقدماتی
- آشنایی مقدماتی با دو روش ساختن حجم(extrude & revolve)

هدف:
هنرجو در پایان این جلسه قادر است خطوط دلخواه را رسم، ویرایش و سه بعدی نماید، همچنین آنها را با اندازه های مختلف در کنار یکدیگر قرار دهد.

جلسه سوم
مفاهیم مورد بحث:
- تبدیل خط به سطح
- تبدیل سطح به حجم
- آشنایی با نحوه اشتراک ، افتراق و ترکیب حجم ها( Boolean)
- ترکیب و جداسازی خطوط و سطوح
- آشنایی مقدماتی با روش دیگر ساخت حجم (تبدیل خط به حجم با امتداد در مسیر معین)(sweep )
- ساخت صفحات مجازی

هدف:
درانتهای این جلسه کاربر میتواند با بهره گیری از دستورات مذکور حجمهای نسبتا پیچیده بسازد.

جلسه چهارم
مفاهیم مورد بحث:
- آشنایی مقدماتی با صفحه تنظیمات
- تغییر و تنظیم واحدها
- نکات تکمیلی دستور sweep
- نکات ابتدایی ویرایش سطوح ساده
- آشنایی کلی با گرد کردن سطوح و احجامfilet))
- مقدمات کار در لایه های مختلف

هدف:
در پایان جلسه هنرجو قادر خواهد بود عناصر ساخته شده در واحد انتخابی سند را در لایه های مختلف بسازد.

جلسه پنجم
مفاهیم مورد بحث:
- تکمیل مبحث تنظیمات مربوط به صفحه
- قرینه سازی عناصر
- ایجاد حجم بوسیله چند خط
- آشنایی با 3 دستور مهم نوار ابزار surface

هدف:
پس از اتمام این جلسه هنرجو میتواند احجام پیچیده و غیر قرینه را به سادگی ایجاد کند.

جلسه ششم
مفاهیم مورد بحث:
- موارد تکمیلی مربوط به کار با لایه ها
- نحوه انتخاب اجسام به صورت پیشرفته و استفاده از فیلترها
- ایجاد سطوح ساده بوسیله چند خط
- معرفی دو دستوراز نوار ابزارtransform

هدف:
انتظار میرود کاربر در پایان جلسه ششم بطور کامل به مدیریت لایه ها بپردازد و به این وسیله تسلط خودرا بر عناصر موجود در صفحه افزایش دهد.

جلسه هفتم
مفاهیم مورد بحث:
- معرفی سه دستور دیگر از نوار ابزار transform
- معرفی روش پیشرفته دوران خط حول یک محور
- معرفی چند دستور مهم در نوار ابزار خطوط
- آشنایی تکمیلی با نقطه، خط و انواع آن

هدف:
با اتمام این جلسه هنرجو بیشتر ابزار و دستوراتی را که با استفاده از آنها قادر به ساخت سه بعدی احجام پیچیده میباشد فرا گرفته است و با یادگیری مطالب این جلسه وارد بخش ویرایش احجام و سطوح خواهد شد.

جلسه هشتم
مفاهیم مورد بحث:
- آشنایی با نوار osnap
- گرد کردن گوشه های احجام و سطوح بطور پیشرفته
- معرفی دو دستور مهم در نوار ابزار surface
- تهیه نقشه دو بعدی از احجام
-نحوه اندازه گذاری نقشه ها

هدف:
در انتهای جلسه هشتم کاربر قادر خواهد بود احجام ساخته شده را به نقشه دو بعدی تبدیل کند و اقدام به تهیه نقشه کامل به همراه اندازه گذاری دقیق نماید.

جلسه نهم
مفاهیم مورد بحث:
- تنظیمات مربوط به چاپ نقشه
- معرفی یکی از دستورات مهم نوار ابزار surface
- آشنایی با چهار دستور از نوار ابزارtransform
- ویرایش خطوط بصورت پیشرفته ،توسط نقاط کنترلی و آشنایی با چند ابزار قوی در این زمینه
- آشنایی با مفهوم isocurve و نقش آن در ویرایش سطوح
- ویرایش سطوح مختلف و آشنایی با ابزار های کنترلی آن

هدف:
در پایان جلسه هنرجو قادرخواهد بود علاوه بر چاپ نقشه ترسیم شده، به ویرایش سطوح در جهت دستیابی به فرم های بسیار پیچیده بپردازد.

جلسه دهم
مفاهیم مورد بحث:
- تکثیر عناصر در محیط و روشهای آن
- آشنایی با مفهوم Record history
-معرفی دستورات تکمیلی نوار ابزار surface
-بزرگنمایی و کوچک نمایی عناصر در صفحه بصورت پیشرفته

هدف:
در طول این جلسه هنرجو ضمن آشنایی با دستورات تکمیلی، همراه مربی در کلاس اقدام به ساخت یک مدل سه بعدی بصورت مرحله ای، با استفاده از دستوراتی که تا پایان این جلسه آموزش داده شده است مینماید.

جلسه یازدهم
مفاهیم مورد بحث:
- آشنایی تکمیلی با نحوه رسم انواع چند ضلعی ها
- تکمیل نکات مربوط به نوار ابزار solid
- آشنایی با روشهای تصویر کردن خط بر روی سطوح
- درج متن

هدف:
در طول این جلسه هنرجو ضمن آشنایی با دستورات تکمیلی، همراه مربی در کلاس اقدام به ساخت یک مدل سه بعدی بصورت مرحله ای، با استفاده از دستوراتی که تا پایان این جلسه آموزش داده شده است مینماید.

جلسه دوازدهم
مفاهیم مورد بحث:
- نحوه قراردادن عناصر در یک گروه و جزئیات مربوط به آن
- نحوه تحلیل احجام
- مرتب سازی عناصر در صفحه
- وارد کردن فایل های دیگر با پسوند های مختلف و خروجی گرفتن از اسناد با پسوندهای متفاوت

هدف:
در طول این جلسه هنرجو ضمن آشنایی با دستورات تکمیلی، همراه مربی در کلاس اقدام به ساخت یک مدل سه بعدی بصورت مرحله ای می نماید.

جلسه سیزدهم
مفاهیم مورد بحث:
- رفع اشکال و انجام پروژه نهایی

جلسات چهاردهم و پانزدهم
مفاهیم مورد بحث:
- آشنایی کلی با interface موتور RENDER ( V-RAY)
- شناخت انواع نورها
- آشنایی با نحوه نورپردازی
- متریال دهی به عناصر
- آشنایی با تنظیمات مربوط به render
- تعریف فاکتورهای مختلف برای متریال
- تعیین دقت تصویر و چگونگی ذخیره تصاویر
- ساخت متریالهای مختلف
- چگونگی ساخت متریالهای خاص با کاربردهای ویژه
- ایجاد جلوه های تصویری در صحنه
- انتقال یک بافت روی متریال
- آشنایی کلی با نحوه عملکرد موتور RENDER((PENGUIN جهت خروجی گرفتن بصورت کارتونی
- آشنایی کلی با نحوه عملکرد پلاگین انیمیشن سازی BONGO

هدف:
در پایان جلسه پانزدهم، هنرجو قادر است از اجسام مورد نظر با نور پردازی دلخواه و کیفیت بالا عکس رندر تهیه نماید. همچنین مهارت لازم جهت ایجاد تصاویر متحرک و کارتونی از اجسام را کسب مینماید.

نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ شنبه 28 مرداد 1396.
  • تعداد بازدید : 15406 بار
  • کد آگهی : 837942

آگهی های مرتبط



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.