توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)

جزئیات آگهی

تعاریف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دسته بندی و تعریف انواع مشتری
تحلیل انتظارات مشتریان
طرح ریزی ارتباط دوسویه
CRM مبتنی بر کارت
مهارت های ارتباطی و ارتباطات مؤثر
نرم افزار CRM و ...
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
www.shaygangroup.com
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806-88632683

نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ سه شنبه 17 مرداد 1396.
  • تعداد بازدید : 1564 بار
  • کد آگهی : 854920

آگهی های مرتبط



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.