توجه: آیا می دانید مرورگر شما بسیار قدیمی است؟ برای استفاده کامل از امکانات این سایت، مرورگر خود را به روز کنید.
  • سفارش آگهی در نیازمندی های خراسان
  • نرم افزار سفارش آگهی در روزنامه خراسان

تولید نرم افزار لویالتی(باشگاه مشتریان)

تولید نرم افزار لویالتی(باشگاه مشتریان)

جزئیات آگهی

http://www.aparat.com/v/1Ctse
شرکت خاتم توس توانایی تولید سخت افزار های بانکی و نرم افزارهای آن را که در قالب نرم افزار ebank و نرم افزار لویالتی(باشگاه مشتریان) رادارا می باشد
تعریف لویالتی

لویالتی مفهومی است که درهرکشور وفرهنگی در جهان مطرح است. لویالتی به معنای وفاداری به یک شخص،کشور،گروه و یا ملت می باشد.البته کاربرد این مفهوم بسیار وسیع است و در مورد اینکه وفاداری به چه چیزهایی را لویالتی می نامند نظرات متفاوت می باشد.
در لغت نامه آکسفرد لویالتی اینگونه تعریف میشود:کیفیت وفادار بودن به کسی یا چیزی. و لویال عبارت است از:حمایت و پشتیبانی ثابت و استوار به شخص یا نهاد.
مریام وبستر،این تعریف را اضافه میکند کاربر پسند بودن مترادف لویالتی(وفاداری) است و لویالتی اغلب به عنوان کیفیت وفادار بودن در نظر گرفته می شود.
ریشه کلمه لویالتی:
کلمه لویال دارای ریشه فرانسوی است و از فرانسوی قدیم"loial" نشات می گیرد،که loial هم از ریشه لاتین "legalis" بر گرفته شده است.این کلمه اصیل لاتین عملا از ریشه"law" به معنای قانون الهام گرفته شده.پس اولین معنای کلمه لویالتی با قانون وقانونمندی در ارتباط است.شاید دلیل اینکه کلمه لویالتی به معنای اتصال(ایجاد احساس تعلق) است به ریشه این کلمه باز میگردد.
تعریف لویالتی در کسب وکار:

لویالتی کلید طلایی موفقیت در کسب و کاردر عصر مدرن است.کلیدی که با ایجاد احساس ارزشمندی ،مشتری را بر انگیخته می کند تا به عنوان مشتری ثابت به شما وفادار باشد وشما را انتخاب کند، و عملا در یک بحران اقتصادی کسب و کار شما به یک برند تبدیل شود.و در عین حال مشتریان از داشتن یک تجربه نو و لذت بخش مشعوف شوند.

برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کار ها شروع می شوند:
• هدف اول:کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها و مراقبت از آنها.
• هدف دوم:ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودن و حمایت از کسب وکار شما.

برنامه های وفاداری ممکن است مزایایی در چند روش مختلف ارائه دهند.بسیاری از برنامه های وفاداری یکسری تخفیف ویژه ( مانند 10درصد ) برای یک دوره زمانی ( شاید یکسال شاید هم برای کل دوره کسب و کار) ارائه میدهند. بعضی دیگر ، فقط یکبار تخفیف آنهم بر اساس شرایط خاص ارائه میدهند برای مثال ، یک تخفیف 20 درصدی در یکبار خرید حداقل 200 دلاری. هنوز هم برخی شرکتها امتیازاتی یا پوئن هایی را ارائه میدهند که بواسطه این پوئنها میتوان کالاهایی را بدست آورد که ممکن است به کسب و کار مرتبط یا بی ارتباط باشد.
برخی از برنامه های وفاداری برای اولین بار توسط شرکتهای حمل و نقل هوایی و بصورت “Frequent flyer miles” در دهه 70 میلادی ارائه گردید. در این برنامه ها ، مشتری پوینت یا امتیازاتی را به هنگام خرید بلیط بدست میاورد و بعدا میتوانست آنها را بعنوان پول نقد در ازای خرید بلیط یا حتی خرید دیگر محصولات پرداخت نماید.در دهه گذشته بسیاری از شرکتهای دیگر غیر هواپیمایی برنامه های وفاداری خود را با این شرکتهای هواپیمایی تلفیق نمودند و مشتری میتوانست پوینتهای برنده شده از طریق خرید بلیط را در خرید کارت تلفن و حتی خرید بنزین مصرف کند.
این برنامه کلید بازگشت مشتری، با ویژگی غنی از بستر های نرم افزاری بازاریابی است و با جریان مداومی از تشویق ها ، امکان دیدار مجدد وصرف پول بیشتر توسط مشتریان برای صاحبان کسب و کار فراهم میشود.در حقیقت تحلیل داده هایی که رفتار مشتریان در قبال خدمات و محصولات کسب و کار را نشان میدهد باعث میشود صاحبان کسب وکار با ارائه مزایایی که هزینه های کمی دارد ولی باعث افزایش قدر و
منزلت مشتری میگردد، یک ارتباط فعال دو سویه با مشتریان برقرار کنند.
یکی از راههای ایجاد ارتباط فعال ،باشگاه مشتری میباشد. باشگاه مشتری یک باشگاه ارتباطی از افراد یا سازمان ها است که بوسیله یک سازمان ، به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین اعضاء ایجاد شده و عمل می کند. باشگاه های مشتری ، مترادف برنامه های ارزش گرای ایجاد وفاداری در مشتری هستند.هدف باشگاه مشتری، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها بوسیله ایجاد یک رابطه عاطفی و احساسی با
آنها است .

کارتهای وفاداری (لویالتی کارت)

کارتهای وفاداری (لویالتی کارت) رایج ترین شکل استفاده از برنامه های وفاداری در سرتاسر دنیا را در برمیگیرند. در ایالات متحده ، تقریبا 75 درصد از مصرف کنندگان حداقل یک کارت وفاداری دارند ، و بیش از یک سوم مصرف کنندگان بیش از دو کارت در اختیار دارند. سوپر مارکتهای زنحیره ای مانند Safeway و Albertsons همگی دارای کارت وفاداری هستند که بعنوان کارت جایزه یا کارت بهره مندی از سود شناخته شده اند. برنامه های وفاداری این سوپر مارکتها اغلب شامل ارائه تخفیف برای محصولات خاص ، که در داخل فروشگاهها مشخص گردیده اند، برای دارندگان کارت میباشد. در ازای این تخفیفها مشتریان اجازه دسترسی گروه بندی شده به عادات خریدهای خود را به فروشگاه میدهند تا از این طریق صاحبان فروشگاه بتوانند در زمینه تامین نیاز های مشتریان و ارائه تخفیفات و نیز آماده سازی بسته های ویژه مورد نیاز هر مشتری بهتر عمل کنند.
در حالیکه شرکت هایی مانند Tesco، موفقیت های مالی خود را مدیون برنامه های وفاداری هستند.بعضی از شرکت ها سود بسیار کمی از طریق اجرای برنامه های وفاداری به دست می آورند زیرا هدف اصلی یعنی جمع آوری و بررسی عادات رفتاری مشتریان بهنگام خرید را فراموش میکنند.

تعریف باشگاه مشتریان

باشگاه مشتري به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات با افراد یا سازمانها تعریف می شود، که به وسیله یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است و عمل می کند. هدف باشگاه مشتري، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداري آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست این موضوع در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. باشگاههاي مشتري هم بر اساس این منطق تأسیس می شوند. هر اندازه مشتري وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، او فروش و سود بیشتري را ایجاد خواهد کرد هر اندازه باشگاهها به طور وسیع تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول واقع می شوند. برنامه هایی که باشگاههاي مشتري اجرا می کنند، آن است که به تمامی خریداران بدون اینکه بین آنها تمایزي قایل شوند، پاداشهاي یکسانی را ارائه می دهند، حتی براي آنهایی که رفتارهاي غیر وفادارانه اي دارند باشگاههاي مشتري را می توان به عنوان یکی از انواع فعالیتهاي بازاریابی رابطه اي نگریست به بازاریابی رابطه اي در نخستین مراحل مطرح شدن خود به عنوان ابزاري براي حفظ مشتریان نگریسته می شد، به جاي اینکه به آنها به عنوان ابزاري براي تمرکز همیشگی بر روي جذب مشتریان جدي نگریسته شود.
استفاده از برنامه وفاداری و ثبت اطلاعات مشتریان منجر به ایجاد گروهی از مشتریان خواهد شد که در یک بانک اطلاعاتی استقرار یافته و میتوان برای آنها برنامه ریزی مدون انجام داد. اینجاست که باشگاه مشتریان شکل خواهد گرفت. اصولاً ایجاد باشگاه به مفهوم گردآمدن گروهی از افراد در یک تشکل منسجم است. باشگاه مشتریان برای تامین نیازها و ایجاد منافع بیشتر مشتریان شکل میگیرد. گردآمدن مشتریان در یک تشکل می تواند ارزش مشتریان را بیشتر نموده و حس وفاداری آنها را به مجموعه ها بیشتر کند. معمولاً باشگاههای مشتریان باید هدفمند باشند و برنامه های منظم و پیوسته ای برای آنها تعریف شود. مسلماً افرادی که از یک مجموعه خاص خرید کرده اند اولین وجه اشتراکشان مشتری بودن آنهاست، ولی باید بتوان پس از جمع آوری اطلاعات آنها، از سلایق، علاقه مندی و درخواستهای آنها اطلاع یافت و بدین شکل اهداف مجموعه های تجاری را با استفاده از این اطلاعات گسترش داد. تولیدات، خدمات و سایر فعالیتهای هر مجموعه تجاری باید با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست میاید، توسعه یافته و در راستای آن گام بردارد تا موفق باشد.
شاید فلسفه ایجاد باشگاه مشتریان تنها موارد فوق نباشد ولی مهمترین هدف آن ایجاد ارتباط دو سویه با مشتریان است. مسلماً راضی بودن اعضای باشگاه مشتریان وابسته به عملکرد آن است. بنابراین همیشه باید باشگاه مشتریانی که شکل میگیرد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده آینده را ترسیم کند و از نقطه نظرات اعضاء بهره ببرد.
باشگاه مشتریان پس از شکل گیری باید تفاوتی بین افرادی که عضو این باشگاه هستند و دیگر مشتریان قائل شود. بنابراین توجه داشته باشیم که هر فردی که از مجموعه ما خرید می کند لزوماً نباید عضو باشگاه شود. حضور داوطلبانه و ایجاد حداقل های شرایط عضویت، یکی از مهمترین سیاستهای اجرای باشگاه مشتریان است. زیرا داشتن اعضای فراوان نشانگر موفق بودن باشگاه نیست. بلکه باید اعضای باشگاه، فعال- آگاه و از اینکه عضو باشگاه مشتریان هستند خرسند باشند. البته پس از مدتی می توان اعضا باشگاه را نیز به دسته های مختلف تفکیک کرد تا برای اعضای فعالتر خدمات بهتری فراهم کرد. باشگاه مشتریان همزمان با بزرگتر شدن باید دسته بندی قابل قبولی بین اعضا ایجاد کرده و خدمات را برای هر دسته تعریف نماید. ایجاد گروه مشتریان خیلی مهم (VIP) میتواند پس از شکل گیری اولیه باشگاه مشتریان و بررسی رفتار مشتریان، انجام پذیرد.

در خیلی از باشگاهها از همان ابتدا، مشتریان را به دسته های مختلفی تفکیک میکنند و برنامه و خدمات خاصی برای هر گروه از آنها دارند. این تفکیک معمولاً به میزان خرید مشتری و جایگاه او بر میگردد. ایجاد اشتراک اولیه، نقره ای، طلائی و پلاتینیوم بر اساس همین نگاه شکل میگیرد. مسلماً تفکیک مشتریان می تواند با نگاههای متفاوتی بسته به هر تجارت پایه گذاری شود. در اجرای چنین عملکردی مسلماً ما همیشه در کنار شما خواهیم بود تا یاری رسان شما برای رسیدن به اهدافتان باشیم. زیرا موفقیت شما، موفقیت ما نیز محسوب می شود.

تاریخچه
قطه آغازین این نوع سیستم ها را بایستی به سال 1793 میلادی باز گرداند زمانی که تاجران امریکایی به مشتریان خود نشان های مسینی می دادند که مشتریان با جمع آوری آنها و ارائه مجدد آنها می توانستند محصول دیگری خریداری کنند. در قرن نوزدهم این روش توسط بسیاری از تاجران و فروشندگان به کار رفت ، یکی از مثالهای موفق آن دوران شرکت گرین یونیون تی در امریکا بود که به مشتریانش بلیط هایی می داد که مشریان با جمع آوری آنها می توانستند پس از مدتی یکی از کالاهای این شرکت را تهیه کنند. این نحوه تعامل با مشتریان پایه گذار حس اعتماد در بین مشتریانی شد که سالها بعد با آغوش باز پذیرای رویکردهای جدید و مدرن این برنامه ها شدند. نقطه شروع مجدد و نوین این نوع برنامه ها را می توان به 1 ماه می سال 1981 و خطوط هواپیمایی آمریکا ارجاع داد. اولین پکیج نوین و کامل لویال مارکتینگ توسط این کمپانی به مشتریانش ارائه شد نام این برنامه Advantage frequent flyer programبود و هدف آن ارائه خدمات ویژه بر مبنای مایل مسافرتی و میزان بار برای مشتریانی بود از این خطوط هوایی زیاد استفاده می کردند. در این برنامه ها ، مشتری پوینت یا امتیازاتی را به هنگام خرید بلیط بدست میاورد و بعدا میتوانست آنها را بعنوان پول نقد در ازای خرید بلیط یا حتی خرید دیگر محصولات پرداخت نماید.در دهه گذشته بسیاری از شرکتهای دیگر غیر هواپیمایی برنامه های وفاداری خود را با این شرکتهای هواپیمایی تلفیق نمودند و مشتری میتوانست پوینتهای برنده شده از طریق خرید بلیط را در خرید کارت تلفن و حتی خرید بنزین مصرف کند.
یکی از معضلات بزرگ در این نوع تفکر کپی برداری سریع از آنهاست. اکنون با گذشت سالها این خط هوایی در کلوب لویال خود بیش از 50 میلیون عضو فعال دارد و همین امر موجب می شود که ارزش برند این خط هوایی هر روز بالاتر رود.
اصولا می توان مبنای فکری ایجاد همچنین بسته های را به وجود آمدن فضایی رقابتی در تجارت دانست، شرکت ها با انجام این برنامه ها سعی می کنند فضای رقابتی را با ایجاد یک حس وفادارانه در مشتریانشان به سمت خود بازگردانند. در همان سالها با نشان داده شدن اثرات بسیار مفید اسن برنامه برای این خط هوایی بسیاری دیگر از ایرلاینها و آژانسهای مسافرتی دست به کپی برداری از این کار زدند،
برنامه های وفاداری محبوبیت فوق العاده ای در 15 سال گذشته به دست آورد، که طی آن مشتریان احساس کردند که استحقاق توجه خاص را دارند.شرکتها بایستی بهنگام طراحی برنامه های وفاداری خود به این نکته ظریف و مهم توجه داشته باشند، ارائه مزایایی که هزینه های کمی دارد ولی باعث افزایش قدر و منزلت مشتری میگردد، مانند دسترسی به خطوط سریع حرکت ( صندوقهای ویژه) و یا جای پارک اختصاصی.
در نهایت موفقیت برنامه های وفاداری بستگی دارد به اینکه شرکت چگونه از داده هایی که از رفتار مصرف کننده جمع کرده است استفاده نماید و از طریق آن شرایط و برنامه های وفاداری خود را تصحیح و بهینه نماید.اکثر شرکتها سود بسیار کمی از طریق اجرای برنامه های وفاداری بدست میاورند در حالیکه برخی دیگر مانند eBay بسیاری از موفقیتهای مالی خود را مدیون استفاده بسیار عالی از برنامه های وفاداری میدانند.
همه صنایع و سازمان ها می توانند مخاطب باشگاه مشتریان و باشگاه اعضا باشند. هر شرکت و سازمانی که مسئله وفادارسازی و ارتباط مداوم و موثر با مشتریان و اعضا در اولویت بوده و با طیف عظیم و تعداد بالای مشتریان در ارتباط میباشند ، می توانند مخاطبان اصلی جهت راه اندازی باشگاه مشتریان و کلوپ اعضا باشند.
برخی از مخاطبان اصلی جهت راه اندازی باشگاه اعضا و مشتریان عبارتند از :
• بانک ها و موسسات مالی اعتباری
• شرکت های بیمه
• شرکت های کارگزاری بورس
• شرکت های لیزینگ
• شرکت های خودروسازی
• شرکت های صنایع غذایی
• شرکت های لوازم خانگی
• شرکت های مواد شوینده و پاک کننده ، لوازم آرایشی و بهداشتی
• مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی ، پزشکی ، دنداپزشکی و...
• شرکت های تولید کننده و واردکننده پوشاک ، ساعت ، جواهر و زیور آلات و...
• فروشگاه های زنجیره ای
• رستوران ها، فست فود ها و...
• هتل ها ، مراکز خدمات مسافرتی و گردشگری ، خطوط هوایی
• مراکز خرید و مجتمع های تجاری
• موسسات و مراکز آموزشی ، دانشگاه ها ، مراکز آموزش عالی و...
• انجمن های صنفی ، اتحادیه ها، گروه های عمومی تخصصی و...
• مراکز فرهنگی و هنری ، سینما ، مجموعه ها و باشگاه های ورزشی ، مراکز تفریحی و...
انواع مدل های باشگاه مشتريان
بر اساس نوع عضویت :
باشگاه باز : سهولت عضويت ، همچنانکه از اسم آن بر مي آيد براي همه باز است. زيرا هزينه و شرايط ندارد. مناسب براي شرکت هايي است که به اعضا احتياج دارد. اغلب بسياري از اعضا از امکانات باشگاه استفاده مي کنند. شرکتها مي توانند ارزش داشتن يک باشگاه باز را با در نظر گرفتن هزينه هاي برشور و اطلاعات به منظور در تماس بودن با اعضا (حتي اگر مشتري ، يک مشتري سود آور نباشد ) محاسبه نمايند.
باشگاه محدود: در اين نوع باشگاه ها بر عکس باز، اعضا يا مشتريان براي عضويت ، بايد حق عضويت بپردازند و اغلب يک فرم کامل و طولاني را پر ميکنند.به اين ترتيب ، اعضاء علاقه مند به عضويت در خواهند آمد .
در هر دو صورت اطلاعاتي که راجع به مشتريان به دست مي آوريم با ارزش ترين منبع جهت برنامه ريزي هاي آينده است بنابر اين اطلاعات در خواستي کاربران در هنگام عضويت تاثير مهمي در روال آتي کار خواهد داشت. در واقع به منظور به دست آوردن وفاداري مشتري بايستي ابتدا يک تصويري از مشتري وجود داشته باشد .
بر اساس مخاطبان باشگاه:
با توجه به نوع مخاطبان سازمان ، انواع مدل های باشگاه تقسیم بندی می گردد.برای شرکت ها و سازمان های تجاری که دارای مشتریان ، نمایندگان ، شرکای تجاری و ... میباشند ، باشگاه مشتریان با رویکرد ایجاد تعامل و وفاداری راه اندازی می گردد. در سازمان ها و تشکل ها ، مجامع صنفی و اتحادیه ها که دارای روابط تجاری با اعضاء نمی باشند و صرفا جهت ایجاد ارتباط و تعامل مستمر و ارائه خدمات هرچه بهتر ، باشگاه اعضاء سازمان راه اندازی می گردد.
بر اساس سطوح سازمان:
یک باشگاه می تواند دارای سطوح مختلف باشد به عنوان مثال در یک شرکت تجاری ، باشگاه می تواند دارای بخش های زیر باشد:
1. باشگاه مشتریان
2. باشگاه نمایندگان
3. باشگاه کارکنان
در یک مرکز آموزشی باشگاه می تواند دارای سطوح باشگاه دانش آموزان و دانشجویان ، باشگاه اساتید و باشگاه نمایندگان باشد.
دلایل شکست یک باشگاه
1-عدم هماهنگی برنامه های وفاداری با برنامه های بازایابی: برنامه وفاداري را با برنامه فعلي بازاريابي خود يکپارچه سازيد . همچنين آن را با فرهنگ سازمان خود هم يکپارچه نماييد . ايجاد روابط نزديک با مشتريان مفهومي زود گذر نيست بلکه مفهومي دائمي است . اين ايده بايد به صورت جزئي از شما - سازمان شما ، کالاها و خدمات شما و ... و از همه مهمتر ، کارکنان شما در آيد .
2- عدم یادگیری درباره مشتریان: از اطلاعاتي که درباره مشتريان خود جمع آوري کرده‌ايد براي يادگيري از آنها درمورد اينکه آنها واقعاً چه چيزي از شما مي‌خواهند استفاده نماييد. با آنها صحبت کنيد . سپس به آنها گوش فرا دهيد ! آنها به شما خواهند گفت که چگونه سهم بيشتري از بازار آنها را به دست آوريد .
3- داشتن رویکرد یکسان به مشتریان و عدم حفظ ارتباط با مشتریان : پيام هاي ويژه و مناسبي را براي مشتريان خود ارسال نماييد . تمامي مشترياني که براي خود ايجاد کرده‌ايد ، يکسان نيستند ... بعضي از آنها نسبت به بقيه ارزش بيشتري دارند . بعضي از آنها نسبت بقيه ، به توجه بيشتري نياز دارند. اين امر شامل ارائه کالاها ، خدمات ، پاداش ها ، منافع و ... به مشتريان در زمان مناسب مي شود .
4- عدم تعیین اهداف واقع گرایانه : اهدافي واقع گرايانه را جهت دستيابي براي خود تعيين کنيد . اين را بدانيدکه شما ممکن است در کار خود با موانعي مواجه شويد . انتظارات شما بايد تا آنجا که دوست داريد بالا باشند ... و بايد تا آنجا زياد باشند که بتوانيد منابعي از افراد ، پول و زمان را براي برآورده ساختن تمامي آنها فراهم کنيد .
5- نداشتن برنامه های جامع کوتاه مدت و بلند مدت: از همان ابتدا براي اندازه گيري تمامي نتايج برنامه ريزي کنيد . تمامي نتايج نه بعضي از آنها . همچنين نه فقط هر چند وقت يکبار بلکه غالباً اين کار را انجام دهيد .
6- استفاده از طرح ها و سناریو های پیچیده و غیر قابل فهم برای مشتریان و اعضاء
7- عدم توجه به سیستم مانیتورینگ و نظارت مستمر
ساختار محتوایی:
1. مدیریت مشتریان"معرفی"
2. مدیریت کارت"معرفی"
3. مدیریت شعب"معرفی"
4. مدیریت اپراتورها"معرفی"
5. مدیرت گروهها"معرفی"
6. مدیریت اصناف"معرفی"
7. مدیریت ارگانها"معرفی"
8. مدیریت تراکنش ها "معرفی"
امکانات و بخش ها
امکان ثبت مشتری
امکان صدور آنی کارت
امکان صدور کارت المثنی
امکان گروه بندی مشتریان
امکان ارسال ایمیل و پیامک
گزارشات متنوع
امکان تعریف انواع کارت های وفا داری
امکان تعیین محدودیت صدور کارت
امکان تعریف کارت خانواده
امکان تعیین نحوه اختصاص هدایا به مشتریان
امکان تعیین نحوه اختصاص تخفیف ها به مشتریان
امکان ثبت محصول و امتیاز دهی
امکان گروه بندی محصولات
انبار گردانی و ثبت موجودی در انبار
امکان تعیین نرخ فروش
نمایش نوسانات قیمت محصول
گزارشات متنوع
امکان ثبت فروش محصول
امکان ثبت هدیه
امکان ثبت مرجوعی فروش
سیستم پیشنهاد دهنده هدیه و تخفیف به صورت خودکار
امکان ثبت بدهی و تسویه حساب
گزارشات متنوع
http://www.aparat.com/v/Y3eax
http://www.aparat.com/v/1Ctse
http://www.aparat.com/v/o3MzP








نمایش اطلاعات مرتبط

  • به روز شده در تاریخ پنج شنبه 18 آذر 1395.
  • تعداد بازدید : 5972 بار
  • کد آگهی : 882079

آگهی های مرتبط

  • نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه

    نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه

    شركت مهندسي نرم افزار فراتحليل گران ورجاوند سال هاست كه در زمينه طراحي و توليد نرم افزارهاي سازماني ...

    • 1395/09/14 | تهران | فراتحليل گران ورجاوند | 02122653370
  • قفل گذاری اسناد دیجیتال تنها تخصص ماست

    قفل گذاری اسناد دیجیتال تنها تخصص ماست

    قفل گذاری اسناد دیجیتال تنها تخصص ماست قابلیت قفل گذاری : - نرم افزار (exe) استاندارد PE - نرم ا ...

    • 1395/09/13 | تهران | شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان | 66374212
  • حسابداری سالن زیبایی

    حسابداری سالن زیبایی

     

    • 1395/09/18 | خراسان رضوی | محمد حسین نادری | 09385182066
  • زرسان، سیستم جامع طلا و جواهر

    زرسان، سیستم جامع طلا و جواهر

    زرسان، نرم افزاری ساده و و کاربردی..منطبق بر قوانین مالی و مالیاتی کشور. ویژگی ها: دریافت مستقیم و ...

    • 1395/09/14 | تهران | پارس ارتباط گلستان | 01733559020
  • حسابداری سرمایه

    حسابداری سرمایه

    نسخه فروشگاهی حسابداری شامل : ثبت تعاریف پایه اعم از مشتری ، درآمد ، برداشت ، هزینه ، تنخواه گردان ...

    • 1395/09/18 | خراسان رضوی | خاتم توس | 09197661336

مطالب کامپیوتر

  • اینترنت هوشمند مشهد

    اینترنت هوشمند مشهد

     با استفاده از خدمات اینترنت هوشمند هفتاد ده شما مي‌توانيد در هر زمان از شبانه‌روز و بدون نياز به شناسه‌ كاربری (User Name) و كلمه عبور (Password)  و با بهترین سرعت و کیفیت ممکن به اينترنت وصل شويد. از اين رو با دسترسي به اين سرويس ديگر نگران پايان يافتن زمان اشتراك يا اعتبار كارت اينترنت خود در روزهاي تعطيل يا ساعات غير اداري نخواهيد بود. هزينه استفاده اينترنت از طريق خدمات شبكه هوشمند هفتاد ده  به از ...

  • دانلود Shutdown Timer 3.3.4 نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت خودکار

    دانلود Shutdown Timer 3.3.4 نرم افزار خاموش کردن سیستم بصورت خودکار

    Shutdown Timer نرم افزاری سبک و کاربردی در زمینه خاموش کردن سیستم در زمان های خاص و مشخص شده می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در زمان های خاص ( زمان هایی را که خودتان تعیین کرده اید )  سیستم را ریست , خاموش , Log Off , Hibernate و غیره کنید. همچنین این نرم افزار دارای بخشی می باشد که شما می توانید سیستم را بر اساس پردازنده و میزان استفاده رم ...

  • دانلود 8StartButton v1.1.4 - نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8

    دانلود 8StartButton v1.1.4 - نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8

    8StartButton نرم افزاری جهت افزودن منوی استارت به ویندوز 8 می باشد. اگر شما هم مانند بسیار از افراد از ویندوز 8 استفاده می نمایید یقینا به اینکه نکته پی برده اید که ویندوز 8 بسیاری از میانبر ها و منو های ویندوز 7 را دارا نمی باشد و یکی از این منوها که در ویندوز 8 موجود نمی باشد منوی استارت می باشد که شامل نرم افزار های نصب شده و ابزار های سیستمی می باشد که دسترسی به تمام نقاط ویندوز را آسان م ...

  • دانلود Inpaint v5.0 - نرم افزار ترمیم، بازسازی و حذف اجسام اضافی از تصاویر

    دانلود Inpaint v5.0 - نرم افزار ترمیم، بازسازی و حذف اجسام اضافی از تصاویر

    Inpaint نرم افزاری جذاب و قدرتمند در زمینه حذف اضافات تصاویر می باشد. بی شک برای شما نیز پیش آمده که قصد حذف بک گراند یا قسمتی از یک تصویر را داشته باشید و مهمترین ویژگی برای شما عدم تشخیص حذفیات تصویر بعد از ویرایش می باشد، ما به شما نرم افزار Inpaint را پیشنهاد می دهیم زیرا به شما اجازه حذف هر نقطه از تصویر را به صورت کاملا حرفه ای می دهد. این نرم افزار بسیار قدرتمند علاوه بر قابلیت حذف جزئیات تصاویر به شما ...

  • دانلود TeraCopy Pro v2.30 - نرم افزار افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز

    دانلود TeraCopy Pro v2.30 - نرم افزار افزایش سرعت کپی فایل ها در ویندوز

    TeraCopy Pro نرم افزاری قدرتمند و در عین حال ساده جهت انتقال فایل های موجود در رایانه می باشد. اگر شما از سرعت انتقال اطلاعات (Copy یا Cut) ناراضی هستید ما به شما نرم افزار TeraCopy Pro را پیشنهاد می کنیم. شما توسط این نرم افزار می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به انتقال اطلاعات نمایید و در زمان انتقال اطلاعات می توانید اقدام به Puse دادن نمایید و سپس در زمان مناسب انتقال را از همان لحظه ادامه دهید. یک ...

  • دانلود Perfect Optimizer v5.2 - نرم افزار افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم

    دانلود Perfect Optimizer v5.2 - نرم افزار افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم

    بهینه سازی یک سیستم رایانه ای و متعلقاتش که بیشتر نرم افزاری می شود نقش بسیار مهمی را در عملکرد هرچه بهتر سیستم ایفا می کند، به شکلی که شاید قبل و بعد از بهینه سازی کاملا مشخص باشد و کارآیی سیستم به صورت محسوسی افزایش یابد. برای بهینه سازی قسمت های مختلف هم می توان از یک نرم افزار استفاده کرد که بتواند تمامی قسمت ها از جمله رجیستری و بقیه منابع سیستم را بهینه سازی کند و یا این که از ابزارهای مجزا برای این کار به ...

  • دانلود EnhanceMySe7en Pro v3.7.1 - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی ویندوز 7

    دانلود EnhanceMySe7en Pro v3.7.1 - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی ویندوز 7

    بدون شک امروزه افراد بسیاری ویندوز 7 (سون) را یکی از بهترین سیستم عامل های حال حاضر دانسته و از آن استفاده می نماید. این ویندوز که آخرین محصول شرکت مایکروسافت می باشد نسبت به ویندوز XP و Vista از امکانات و ویژگی های بسیار جذاب و مفیدی برخوردار بوده که سبب شده افراد بسیاری از این ویندوز استفاده نمایید که یکی از همین ویژگی های مهم و فوق العاده، سرعت بالا و عملکرد آن نسبت به دیگر سیستم عامل های موجود می باشد. حال شاید ب ...

  • دانلود Real Desktop v2.02 - نرم افزار ایجاد دسکتاپ های سه بعدی

    دانلود Real Desktop v2.02 - نرم افزار ایجاد دسکتاپ های سه بعدی

    شاید شما هم از جمله افرادی بوده که به ظاهر دسکتاپ و چیدمان آیکون های دسکتاپ و میزکار خود اهمیت زیادی داده و همواره سعی می کنید تا علی رقم داشتن دسکتاپی منظم و مرتب ظاهری زیبا و جذاب نیر برای آن فراهم نمایید و برای این منظور همواره به دنبال نرم افزاهای زیباساز و تم های مختلفی بوده اید تا بتوانید به این هدفتان دست یافته و دسکتاپی بی نظیر و متفاوت ایجاد نمایید ولی شاید تا به حال نتوانسته اید چیزی که نظرتان را جلب سازد ر ...

  • تهیه عکس و فیلم از محیط‌ بازی‌ها,iGame Capture Pro 1.0.4.3

    تهیه عکس و فیلم از محیط‌ بازی‌ها,iGame Capture Pro 1.0.4.3

    به کمک این نرم افزار iGame Capture Pro به راحتی می توانید از محیط بازی های خود فیلم و عکس تهیه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است بسیاری از اطلاعات سیستم مانند استفاده از پردازنده، استفاده از حافظه، درجه حرارت CPU، سرعت فن و ... را در حین اجرای بازی ها،  به شما نشان دهد. iGame Capture  ویدئوهای گرفته شده از بازی ها را در فرمت های MP4,AVI,MPG یا FLV ذخیره می کند و شما می توانید به راحتی آن ها را با دوستان خ ...

  • بروز رسانی آسان درایور ها با نرم افزار DriverEasy Professional 4.5.0.25972

    بروز رسانی آسان درایور ها با نرم افزار DriverEasy Professional 4.5.0.25972

    DriverEasy Professional 4.5.0.25972 نرم افزاری حرفه ای جهت جستجو و بروز رسانی درایور های سیستم شما می باشد. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا به اسانی درایور های قدیمی و حذف شده و یا از کار افتاده خود را بروز رسانی نمائید. تنها با چند کلیک ساده میتوانید جدید ترین درایور ها را دریافت نمائید. این نرم افزار با شناسائی درایور های موجود بر روی سیستم شما و تشخیص نسخه موجود به جستجو پرداخته و جدید ترین نسخه ها را برای د ...



بستن

انتخاب دسته بندی

ابتدا از این قسمت دسته بندی آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

.
بستن

جستجو در آگهی ها

پس از انتخاب دسته بندی ، از این قسمت برای جستجوی دقیق آگهی ها استفاده کنید.

.
بستن

منوی کاربری

از اینجا ثبت نام کنید ، وارد پنل کاربری شوید و سپس آگهی های خود را مدیریت کنید.

.
بستن

متشکریم

کاربر گرامی ، امیدواریم امکانات سایت هفتاد ده برای شما مفید باشد. از حسن انتخاب شما متشکریم.